FANDOM

Branch One編集

Berserk
Talent Berserker Berserk.png 持続型
維持:20
疲労:5%
再使用:30秒
The stench of blood and death drives the berserker into a willing fury, providing a bonus to damage. Rages incur a penalty to stamina regeneration, however, which Constraint reduces. Resilience adds a bonus to health regeneration in this mode.

ダメージにボーナス。Healthの回復力上昇。スタミナの回復力低下。

Resilience
Talent Berserker Resilience.png 受動型
条件:Level 8
Berserkによるスタミナの回復力低下を軽減する。自然抵抗(Nature resistance)にボーナスを得る。
Constraint
Talent Berserker Constraint.png 受動型
条件:Level 10
Berserkerは激しい怒りをコントロールすることを学びました。Berserkによるスタミナの回復力低下を軽減する。
Final Blow
Talent Berserker FinalBlow.png 能動型
範囲:使用者
起動:5
再使用:60秒
条件:Level 12
一振りですべてのスタミナを消費する攻撃をする。もし攻撃が当たれば失ったスタミナの量に比例して追加のダメージを与える。

おまかせWiki